MÅNGA steg blev det...

17 387 steg blev det igår... inte illa! *woho*

Kommentarer

  1. Härligt med så många steg! Ha en bra helg du med, allt vad den innebär!
    Ja våra katter är underbara. Synd att de inte bor med mig utan hemma hos mamma och pappa!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tusan vad du är duktig att gå.. Jag var så stolt för i fredags hade jag gått nästan 14 000 steg. men ska jag gå så många steg få jag nästan gå Sollefteå Runt.

    Nä du.. ta och flytta norrut så du få lite snö.. Jag kommer aldrig mer flytta söder ut ;-)

    kramen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?