Måndag hela veckan...

Det blev en promenad innan frukost idag och även idag mötte jag de två grabbar som jag mötte i fredags. Jag undrar om de går varje dag... Rätt söta var de ju... de log som bara den när jag sa godmorgon i morse. Vet inte om de blev glada för att se mig eller om det var mitt stoppljus jag har på hakan som de fnissade åt. =)

Annars har det varit en rätt hektiskt dag, folk har varit sjuka på jobbet, jag har haft en träff med en gymnasielärare från Barn och Fritidsprogrammet i Motala. VI har en praktikant som går hos oss och som jag är handledare åt. Den här läraren konstaterade att en av personalen har hon haft och som tog studenten för 11 år sen. Jag och Alex är lika gamla så det blev liksom en liten "aha"-upplevelse för mig med, det är 11 år sen jag tog studenten...
Sen har vi haft ett maginfluensa-fall idag, pojken har sovit en stund och sitter och "mornar" sig lite och bara "out of the blue" kommer både frukost och lunch upp. Det var inte så häftigt men man måste ju ta hand om det.

I morgon blir det nog ingen promenad då jag troligen måste åka med Thomas till bilmekanikern. Hjullagret på lilla bilen måste bytas och vår "privata" mek var upptagen och vi har ombesiktning på fredag. Sista minuten?!? Jo, tack rätt vanligt i familjen Pettersson/Lindgren...
Men det blir vattengympa imorgon så jag är rätt nöjd ändå. Får gå en prom i morgon när jag kommer hem från jobbet.

Min syster blev inte så impad av bilden jag la in på henne så jag lägger in en annan på henne. Hon är för söt min syster...
♥ Love you! ♥


Puss och kram på er!

Kommentarer

  1. Förlåt att jag gör dig sugen på bullar. Det var inte min mening!
    Skönt med morgonpromenad. Jag kom inte iväg till Friskis jympapass klockan 7. Vilket jag ju egentligen visste att jag inte skulle klara... Vill så gärna komma iväg på dem, men jag är såååå trött på morgonen.

    SvaraRadera
  2. Du är för gullig...
    Inte gjorde bilden något, jag var ju bara tvungen att retas lite...
    Älskar dig med!
    syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?