Glad Påsk!!



Idag har det inte varit så mycket, jag har gått en promenad i snålblåsten. Det har snöat småspik här ute och det har inte kommit uppifrån utan ifrån sidan, helt otroligt.
Jaja, så kan det vara och jag hoppas det snart passerar, såg dock på vädernyheterna att det inte skulle göra det.
Jag vill ju ha vår nu...

Var upp till kyrkan idag och satte ett ljus i minneslunden för mamma, hon är inte begravd där utan hon ligger i Länna kyrka i Strängnäs och det är lite svårt att komma dit just nu. Då fick det bli så här. Mammas grav är ju ändå bara en plats, hon finns ju liksom inte där ändå.

Men, Glad Påsk på er och se nu till att vila upp er ordentligt under ledigheten!

Påsk-pussar!

Kommentarer

  1. Glad påsk! Hoppas du njuter av ledigheten även om vädret bråkar :)

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar påsk!
    Saknar dig och längtar lite efter att träffas.....
    Sköt om er båda!
    Love U
    Syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?