Första dagen på mitt nya liv...

Så var det en omstart idag och när jag vägde mig imorse för att det skulle bli korrekt stod den faktiskt på en perfekt siffra. Det diffar på 0.1kg till mitt första delmål och det känns helt okej. Förövrigt så visade vågen -0.7 sen i onsdags och då har det varit påsk… =)

Annars har vi idag inte gjort så mycket, snön har ju formligen öst ner hela dagen och det har inte blitt så många steg på min SAM. Det är helt okej ändå känner jag…
Vi har varit in till Linköping, Tallboda för att vara mer exakta till gubbens mormor. Min svägerska skulle komma hem från Sthlm och hälsa på, hon åker till Kosovo i nästa vecka och ska arbeta i ett halvår så det var ju kul att träffa henne. Har inte sett henne sen jul… Vi bytte lite mail-adresser, det är dyrt att ringa så det får bli mail.

Jag har sett hos en del andra bloggare att de kör Dagens outfit och det vore ju kul om man kunde göra det. Min outfit ser tyvärr ut som följande, jeans, t-shirt, fleece-tröja/väst och det är typ varje dag. Jag jobbar ju på en förskola så det vore helt orealistiskt att jag skulle ha några snygg-kläder på mig… Synd, jag gillar att gå i kjol till exempel.

I morgon är det vattengympa igen och det är så kul, jag hoppas att morgondagen försvinner bekymmersfri och att inget oförutsett händer. Onsdagmorgon kommer ju vvs-killen och förhoppningsvis kan han lösa vårt avlopps-problem.

Till min syster som vill att jag ska rubba av lite motivation på henne…
Sätt dig ner och fundera på vad du vill, varför vill du gå ner i vikt? Hur mycket vill du gå ner?
Ta formuläret från Kilometercommunity och skriv ett eget vetja… =)
Love you!

Puss och kram


Kommentarer

  1. Önskar dig lycka till mot ditt nya mål. Du är såå duktig tycker jag. Och de där klarar du ju lätt.

    Usch efter fjällen ska jag ta nya tag jag oxå..

    kramen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?