Förkyld och motion, ingen bra kombination

Här kommer ett inlägg från en något friskare Sara, näsan rinner och jag hostar men annars mår jag nog bra. =) Det är skönt för det blir så himla rastlöst att vara sjuk, man är van att på ett eller annat sätt röra på sig och så helt plötsligt måste man vara stilla.
Jag vill ju träna...

SAM (stegräknaren) fick inte alls många steg igår men så är det väl, hade tänkt försöka ut och röra mig i trädgården idag, kanske till och spankulera lite i omgivningen, bara för att få komma ut. Stavarna får dock vänta ett tag till...

Tigerbalsam är bra till mycket, igår innan jag la mig smorde jag bröst/hals så att det lättare skulle gå att andas och det funkade. Fick dock inte sova hela natten, T ringde när han stod och väntade på bussen, han var lite smålurig och jag bestämde mig då för att åka in och hämta honom. Min sambo är nämligen världsbäst på att somna på bussen, åkte jag inte in till Linköping och hämtade honom skulle jag få göra det i Borensberg.
Sagt och gjort...

Nu måste jag sluta, ha de gott!

Kram på er ♥

Kommentarer

  1. Hoppas att du snart blir kry! Detta är Hummlann från KILOmeter! Fin blogg du har!

    Kramar,

    Maria

    SvaraRadera
  2. hej, jaså du har skaffat en ny? Va kul =) hihi... det ska bli roligt att läsa den! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?