Bästa och värsta...

Den här lilla enkäten hittade jag hos en vän i hennes blogg och tyckte det var en kul grej...

Bästa minnet?
Oj, vad svårt... Måste nog säga att det var när Thomas dök upp hemma hos mig första gången, jag hade bjudit över honom på en fika efter att vi pratat med varann i telefon i över 1 vecka och dryga 2 veckor på datorn. Vi träffades via internet...

Värsta minnet?
Det är nog när jag fick dödsbudet om min mamma. Jag hade precis börjat nytt jobb och blev tvungen att åka hem (17 mil enkel resa). Min pappa ringde och sa att det var dags att komma hem, jag frågar pappa om jag kommer att hinna upp innan det är försent men han svarar mig bara nej innan det blir radioskugga för mobiltelefonen och jag skriker bara rätt ut i bilen där jag sitter...

Bästa resan?
Har aldrig varit utomlands men jag får nog säga då en resa som Thomas och jag gjorde tillsammans för ca 2 år sen till Kalmar. Vi bodde på Slottshotellet, åt på restaurang och bara mådde gott...

Värsta Resan?
Resan hem till min pappa när min mamma gått bort

Bästa maträtten?
Oj, ja det mesta med köttfärs måste jag nog säga...
Raggmunk och fläsk, blodpudding och fläsk... eller nåt sånt

Värsta maträtten?
Måste få fundera på det...

Bästa köpet?
Vår nya säng... =)

Värsta köpet?
Vet inte alls, måste typ gå igenom allt jag har. Säkert är det massor som är skit...

Bästa egenskapen hos en vän?
Tillit, förståelse
"en vän är någon som vet allt om en och ändå älskar en"

Värsta egenskapen hos en vän?
Falskhet

Kommentarer

  1. Ojoj.. Nu kan jag säga att tårarna var nära. När du nämde din mamma. *kram om*
    Kul att du titta in hos mig..
    Hoppas vi ses ngt framöver när vi kanske båda ä i hemtrakterna

    kram på dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2