2 dagar kvar att jobba

Snön ligger fortfarande kvar och jag vill inte ha snö... Varför ska det komma snö just nu, nu när påskliljorna är uppe, när krokusarna visar sitt vackra ansikte, när de små blåa blommorna jag har i trädgården ploppar upp som svampar och när tulpanernas blad visar sig... Då vill jag absolut inte ha snö!

Så här såg det ut när jag klev upp i morse, visst jag vill inte ha snö men är det inte vackert?=)





Lunchbild, solen skiner på kyrkan och snön smälter... Det är himla vackert när solen skiner på snön och det gnistrar och glimmar. =) Men nu vill jag ha vår...

Annars har det varit rätt lugnt, jag har varit iväg på vattengympan och jag känner mig rätt trött nu. Gubben är på gång hem så jag ska ner och steka några ägg till honom.
Snart är det påsk, hur gör ni? Brukar ni fira?


♥ Puss och kram ♥

Kommentarer

  1. Hej, jo på påskdagen så ska vi till min mormor och morfar och käka god påsk buffé!!! Man rullar väl ut därifrån sen...hihi... kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2