Vägdag...

Så har man den berömda vägdagen igen och nu var vågen riktigt snäll. Den visade -1.1kg från i onsdag, det känns bra och nu är det bara att fortsätta i samma riktning, når dock inte mitt månadsmål på 3kg men vad göra?
Som Ledin säger, man måste gilla läget...

Vaknade i natt ett par gånger och trodde att det var dags att kliva upp och gå till jobbet. Såg nog fram emot det då jag skulle använda min nya stegräknare för första gången. Den har legat i min ficka och det är perfekt att jag inte behöver ha den sitta i byxlinningen så den syns. =)
Klockan är nu 21.52 och jag har hittills kommit upp i 9811 steg och det känns gött. Det hade varit ett gäng steg till om jag inte haft kvällsmöte mellan 17-19, då hade jag promenerat hemma också.

Det börjar kännas strävt i halsen och jag hoppas inte att det är nåt allvarligt utan att det bara är nåt tillfälligt. Ska dock iaf ta det lugnt med tränandet nu i ett par dagar utifall att. Vill inte bli sjuk men jobba på förskola med åldrarna 1-5, där de hostar, nyser och fnyser rakt i ansiktet på en så vore det inte helt konstigt...

Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?