Tänk vad tekniken kan göra...

Har nyligen haft ett litet videosamtal med min kära pappa, som bor 17 mil bort från mig. Det är lite skillnad att se honom samtidigt som man pratar med honom, där han rör sig, skrattar och vinkar och lite sånt.

Familjen är långt bort och visst saknar jag dem, man skulle vilja träffa dem oftare än vad man gör men det är inte alltid att det funkar. Det går liksom inte att åka över dagen, man blir rätt trött av det. Då ska man åka bort över helgen och sova borta... borta bra men hemma bäst, ja ni vet...
Jag var hem till min syster över dagen förra helgen, då hennes äldsta son I fyllde 8 år, min gudson blev stora killen. Det är helt otroligt vad tiden går fort...
Jag var rätt slut när jag kom hem, då hade jag suttit i en bil 34 mil under dagen, usch...

Dilemma, jo tack!

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?