Solen killade på näsan

Gårdagen blev rätt hektiskt, det gick nästan i ett hela söndagen. Frukost, promenad, mat, vila en stund, gympa och sen ordna allt på VK för att sen krypa i säng. Det känns som det är en enkel beskrivning av min söndag.
Dagen idag har sett annorlunda ut, både vädermässigt och aktivitetsmässigt.
Solen har visat sina oerhört fina armar och gett oss människor en hel drös med B-vitamin, förutsatt att man befann sig ute i solen då förstås samt att aktiviteten sett lite annorlunda ut. Arbetet har ju hägrat och det innebar gympa med de stora barnen på förskolan, det är kul att se hur de kämpar med olika övningar. =)
När jag slutade idag bestämde jag mig för att ta mina stavar och gå en sväng till, dra i mig ännu mer frisk luft och få solen att killa mig på näsan lite till. Det blev en tur på 45 min a´458kcal. Hade tänkt ta en tur på min motionscykel, som för övrigt heter JOar men stavgången fick det bli istället.

Nu ska jag ordna min matlåda till i morgon!
Kram på er ♥

I slutet av januari fotade jag en grej ute i trädgården, jag har en gullviva som blommar. Den blommar något mer nu än då fotot är taget men är det inte helt otroligt?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?