Söndagen lider mot sitt slut...

Jaha, så var söndagen över för den här gången. Usch vad tiden går fort och stannar man inte upp och tänker till missar man blommorna. =)
Inte för att det kanske är så mycket blommor som slagit ut men jag har allt en liten gullviva i trädgården som står i sin fullaste prakt och blommar. Samtidigt är det sorgligt, det är bara februari...

Var iväg på gympan och det var så kul, svettigt och riktigt tröttsamt. I veckan fick jag min pulsklocka som jag fått som prenumerationspresent för att jag tecknade mig på en prenumeration på iForm. Den är så skoj och visar hur mycket kalorier jag gör av med under träningspassen. På gympan gjorde jag av med hela 898kcal och det känns gött. Jag och gubben gick även en promenad idag och då gjorde jag av med hela 734kcal, det ger mig en slutsumma på 1632, det känns riktigt gott.

Morgondagen innebär arbete igen som vanligt men jag ska ta på mig stegräknaren för att kolla hur mycket jag rör mig under en dag. På min förra arbetsplats rörde jag mig mer, det vet jag men jag har ingen koll på hur jag rör på mig idag. Alldeles för lite är jag helt säker på.
Nu ska jag ordna min matdagbok på viktklubb.se och ändra och dona där innan jag kryper i säng.

Jag önskar er alla en riktigt god natt!

Kram

Kommentarer

  1. Tack för att du vill följa vår blogg =D Det är kul att Vi har samma mål. Måste fråga vilket pass du tränar, och hur länge för att förbränna så mkt kcal? Vi kommer förbränna ca 450kcal var ikväll på 40min intensiv Step-up. Alltid kul om man kan åtminstone komma upp i 2000-2500mk's i veckan.
    Ha det gott, och keep on going!/Lulu & Sassie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?