Sjuk...

Ja, så var det sjukligen Sara som nu dyker upp i rutan.
Jag bestämde mig i morse att vara hemma idag då jag inte alls kände mig kry i morse. Mår dock bättre nu, det svider i näsan och har hosta (med "disgusting" slem) och till och från svider det i ögonen. Jag har ingen febertermometer men man känner ju sin kropp och svidandet i ögonen säger mig att jag har feber till och från.
Jag mår dock dåligt av att det är så vackert väder ute och jag "inte" kan gå ut och ge stegräknaren (som nu heter SAM) några steg. I dagsläget står det 1528 steg på honom och jag försöker gå runt så mycket som möjligt i huset för att ändå komma upp lite. Igår kom jag upp i
12 621 steg och det känns bra. =)

Men som sagt, jag är sjuk men inte sängliggande och tur är det. =)
Det tråkiga med att man inte är 100% är att man inte heller kan träna... =(

Ha de gott!
Kram

Kommentarer

  1. hej hej.. vad trisst att du gått o blivit sjuk..
    och gud vad du är duktig som gått ner 24 kilo.. på hur lång tid?
    jag har sen 24 nov förlorat 13,5 men vill ner 20 till gärna 25 haha.

    Jag har inte hört talas om den formen av tränning, om du provar på det får du gärna berätta hur det var samt vad det går ut på.

    Mpnga peppkramr o krya på dej kramr från sassie.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2