Måttband istället?

Ja, så var det ny vecka igen och med det innebär det vägdag för många på viktklubben. Jag har valt att lägga min vägdag på onsdagar istället för att kunna jobbar bort det som man kanske unnar sig under helgen. Däremot "tjyv-vägde" jag mig i morse och vågen visade +-0 och det känns faktiskt surt måste jag säga. Så som jag tränar och äter "lite" borde min våg visa iaf något mer -. Men jag får se hur det ser ut på onsdagmorgon.
Däremot tänkte jag att oavsett vad vågen visar på onsdag så blir det min mätdag. Då plockar jag fram måttbandet och ser om det blitt nån förändring där istället för vågen.

Det blev ingen direkt vila idag men inte heller något jättepass med motion. Tog lite komp idag då solen lyste så vackert på himlen och åkte hem till gubben. Han föreslog en promenad och så blev det, en rätt lång promis på dryga 60 min. Men som sagt, det var bara skönt. =)

Har egentligen inte så mycket att meddela idag, är trött och vill krypa i säng och läsa min bok. Den är jättebra och rätt spännande och kul eftersom man känner igen sig. =)

Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?